« vorige  |  juni 2022  |  volgende »

Maandag 13 juni 2022 Nieuws uit de gemeente

Deo volente
Stel nu, dat we vlak voor onze trouwdag ziek zouden worden en het ‘feest’ kan daardoor niet doorgaan? Laten we daar maar niet van uitgaan, zeiden we tegen elkaar. En uitgerekend twee weken voor de grote dag kwam ik ziek uit mijn werk. De eerste coronatest was negatief, maar de tweede ­ een dag later ­ liet er geen twijfel over bestaan: corona. Het was voor mij eigenlijk niet eens de vraag óf ik het een keer zou krijgen, maar wanneer. Het was alleen op een ongelukkig moment, zo vlak voor onze trouwdag. Een aantal dagen later testte Jannie ook positief.
Om een lang verhaal kort te houden: ik ben er een aantal dagen behoorlijk beroerd van geweest. Gelukkig waren we op onze trouwdag beiden niet meer besmettelijk en voldoende hersteld en kon het feest doorgaan. En toch… uitgerekend op 25 mei waren er zoveel files op de weg, dat een autorit van Kortenhoef naar Gorinchem een hele onderneming was. Het lukte daardoor niet iedereen om op tijd aanwezig te zijn. Je kan (blijkbaar) iets nog zo goed geregeld en voorbereid hebben, dat is nog geen garantie op succes. Oftewel het is Deo volente (D.V.): zo God wil.
Het was fijn dat er diverse gemeenteleden en kerkenraads­leden in de kerk en bij de receptie aanwezig waren. Voor kaarten en attenties die we vanuit Kortenhoef ontvingen willen we u hartelijk bedanken.
We kijken in dankbaarheid terug op onze trouwdag. En na onze trouwdag zijn Jannie en ik nog een weekje weggeweest. Het was goed om van huis te zijn en verder op krachten te komen. Ondertussen ben ik weer aan het werk.

Mede namens Jannie een hartelijke groet vanuit Gorinchem,

Uit de gemeente

Wij willen een ieder hartelijk bedanken voor de velen kaarten, bloemen en felicitaties voor ons 60 jarig huwelijk.

Wim en Greetje van Loenen

Op zondag 3 juli is er koffiedrinken na de dienst in de blokhut achter de kerk.
U bent uiteraard van harte welkom.

6-7-2022
Dhr. P. Kroon